torsdag 19 november 2009

Veckans tvtips!

I helgen som kommer, närmare bestämt lördag klockan 20.00 i SVT1, ska min vän Manne spela i Dansbandskampen med bandet Mannerz. Kommer garanterat bli bra underhållning och uppmanar därför alla som har möjlighet, som befinner sig i Sverige, att titta och rösta. Själv blir det till att på söndag streama spektaklet från nätet.

Önskar Mannerz ett stort lycka till!

Och för dem som inte vet hur Manne ser ut
så kommer här en liten bild så ni känner igen honom

2 kommentarer:

Manne Sandström sa...

Tack kära Kompis för din support!

Ett helt okej första gig får man väl konstatera men att spöa veteraner som funnits i 30år med fansclubs ute i alla små skogar i Sverige var knepigare än jag trodde;)

Din film var lysande och Svt Frida hade många ideer hur vi skulle följa upp succen. Lite nya erbjudande har dykt upp för Mannerz och de blir nog en ny danskamp nästa år då man förmodligen blivit lite mer varm i kläderna;)

Vi får väl snart börja skissa på en shysst låtide, jag ska tilbaka till studiolaboratoriet imorn o spana lite!

Hälsa din kollega, Tintin och tacka från mig!

Vi höres M

Aron sa...

Hej dansbands-Manne,

Min support har du alltid så det är inget att tacka för. Var inne med min filminspelningskollega på svt och kolla framträdandet. Det var inte så illa, det var väldigt kul att se och jag tyckte att ni genomförde spelningarna galant. Pga av vissa tekniska problem så såg vi aldrig era motståndares spelningar så jag kan inte säga om ni borde gått vidare eller inte ;)

Har inget direkt koll på vem Svt Frida är men det är bara vidarebefodra ideer så kan vi se vad vi kan åstakomma.

Detta dansbandsspelande kommer att hänga kvar ett tag nu eller? Det blir runt i det svenska skogarna och ragga fans inför nästa års dansbandskamp så det blir en mer rättvis kamp ;)

Sköt om dig så hörs vi av om dina äventyr