söndag 8 februari 2009

Saknat mig?

Hej igen,
Tankte bara uppdatera alla pa att jag fortfarande finns och ska sa smaning om ocksas uppdatera bloggen pa riktigt, beraknat om ett par veckor. Har antligen fatt vinterlov och begav mig till Filippinerna och har tillbringat nan vecka har och imorgon beger jag mig vidare mot Indonesien. Maste tyvarr meddela att det kan bli ont om bilder fran denna resa da jag glomde min kamera i Taiwan. Far hoppas att det inte hander nagot som ar vart att fota och visa helt enkelt.

Hoppas ni alla har det bra vart an ni befinner er

3 kommentarer:

T sa...

JAG SAKNAR DIG.1.!:!:!:1


Fan va klassiskt Aron Svedin att glömma kameran....


T

Unknown sa...

Här hemma är du saknad spelling. antar att philpinerna inte är så dumt ?

Känns om sverige inte är saknat så här års men man kanske får sukta med -5 grader, motvind på vägen till jobbet och 4 soltimmar om dan ?

hoppas livet leker där borta
/jonzon

Aron sa...

Haha, jag vet. Sjukt klassikt. Jag har med kabeln att skicka over bilderna fran kameran till datorn. Tankte att jag hade den i vaska jag skulle ha med mig sa jag behovde inte kolla igen att den var med, men sa var den i den andra vaskan som jag inte tog med. Sensmoralen av detta ar att man ska inte tanka sa mycket...

Det ar kul att man ar saknad dar hemma. Det varmer lite extra i den redan stekande hettan har pa Borneo. 30 grader, stralande sol hela dagarna. Kan inte saga att jag saknar det svenska ruskvadret aven om ni ska veta att jag saknar er alla dar hemma.