måndag 27 oktober 2008

美麗的啊里山 (Det vackra Ah Li Shan)

Helgen för drygt en vecka tillbaka i tiden var jag, de andra tre svenskarna samt tre tjejer från Singapore på utflykt upp till de taiwanesiska bergen. Närmare bestämt Ah Li Shan. Detta var mycket vackert så därför tänkte jag passa på att publisera bilder från vår vistelse där.

Ett berg som håller på att bli uppslukat av dimman
Den fantastiska soluppgången
Hittade ett hjärteträd
Lärde oss att spela det kinesiska spelet MajongPoserar med vår guide, Rainy
som visade oss runt bland toppar och dalar

Som ni ser är det inte bara skola och fest utan jag försöker även hinna med att göra en del kulturella upptäckter

2 kommentarer:

T sa...

Bilden på hjärteträdet är ju så extremt rolig!

nu är jag igån min vän
tottelinden.blogspot.com

Aron sa...

hehe, jag var så lycklig när jag satt där. Bara kärleksfulla tankar flög runt i mitt huvud