torsdag 23 oktober 2008

Love is in the air

Överallt där det finns människor så uppstår känslor mellan dem. Dessa kan vara av olika natur och olika starka. Inget undantag här i Taiwan och här på Tsing Hua University. Jag har sedan tidigare beskrivit bostadssituationen här på campus. En stor del av studenterna bor i korridorer, liknade den jag bor i. Delar alltså rum med en eller flera.

Det billigare priset gäller för 3 timmar
det undre för en hel natt
Utanför campus finns det ett par sådana här ställen. Det kan kännas lite sjaskigt men där det finns en efterfrågan brukar det strax uppstå ett utbud.

5 kommentarer:

Totte sa...

Arrrrroooonnnnn, jag älskar din blog. Har inte haft internet 2 första veckorna men nu är jag up and running!
Joel är här på besök just nu så hoppas kunna publicera lite spännande bilder i dagarna!

Saknar dig man!

Anonym sa...

Finns det madrasser i sängarna? Inte för att jag riktigt vet om det är bra eller dåligt. Kan nog tänkas att det är lite läskiga madrasser iså fall. :)

Aron sa...

Hehehe, man tackar och bockar! Vill se lite grymma bilder så man får se hur du har det. Saknar dig med ska du veta!

Ha det så sjuk bra nu!

Aron sa...

Jag har faktiskt ingen koll på om det finns madresser på dessa ställen för jag har inte själv besökt något av dem. Tror dock att det inte borde vara så svårt att kolla upp

Aron sa...

Har nu från säkra källor fått uppgiften att det finns madresser i sängarna