onsdag 17 september 2008

Första tyfonen nu över

Nu har Sinlaku dragit vidare och jag tycker inte att det varit så farligt där jag har befunnit mig. Har möjligtvis haft tur. Visst har regnet forsat ner ett par dagar, har varit konstant blöt om fötterna, och stundtals har vinden vinat till ordentligt. Det har varit goda dagar för paraplytillverkarna.

För dem som vill se Sinlakus framfart och vad han har ställt till med kan gå in här. För som sagt har jag inga egna bilder då mina kamera har varit på villovägar men är nu återfunnen tack vara denna underbara varelse till vänster.

Kim

Som var den person som ringde bussbolaget och hämtade upp kameran och för att sedan ge mig den så fort jag återkommit från Taipei. Har lovat henne att jag ska bjuda på middag som tack för hjälpen. Det tyckte jag hon är värd

Inga kommentarer: